Alla inlägg den 23 november 2011

Av Åsa Persson - 23 november 2011 22:11

Igår fyllde min brors dotter Hilma 4 år. Brorsan ringde mej i måndags kväll och undrade om jag kunde baka en tårta till Hilmas kalas och så klart så ställer ju faster upp. Tycker ju bara det är roligt. Funderade ett tag men kom fram till en godistårta skulle bli super och det blev det ju också.

När vi kom dit blev hon ju superglad över sina paket. En tröja och en kjol som hon skulle ha på sig direkt och hon blev hur söt som helst min lilla prinsessa.När vi hade ätit god mat och druckit kaffe, ätit tårta och sjungt för henne så berättade Linnea för mej ( hennes kusin) att Hilma hade sagt till henne att jag var världens bästa faster. Hilma är ju så go och man kan ju inget annat att älska henne. Alltid så go och glad. Det värmer verkligen och få höra sådana ord.


  Älskar er mina syskonbarn Hilma och August. En stor kram till er båda. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards