Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Åsa Persson - 2 januari 2012 20:45

Då har man jobbat första dagen på nya året och det var väl ok. Ikväll tog jag även mig an ett träningspass på open gym, esyline. Kändes i kroppen att jag inte tränat på någon vecka men det ska bli ändring på det nu.


Igår så tittade vi på en film på teve som inte var helt fel. Det handlade om en tjej som jobbade som manager åt en annan tjej.Denna tjejen dog men var som en ande för henne då och visade henne at man inte skulle ta alla för givet både familj och vänner. hon ändrade sig och allt blev bra till sist.

Med denna tanke som ja har haft idag så ska jag försöka bli bättre att träffa mina vänner , tyvärr så hinner man ju inte med alltid men jag ska ändå försöka att leva livet och njuta av det och inte ta det för givet.

                                  Man ska själv bemöta andra som man själv vill bli bemött.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards