Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Åsa Persson - 5 januari 2012 23:02

Äntligen är det helg för mej nu, ledig i tre dagar. Ska bli så otroligt skönt. har varit så mycket på jobbet nu ett tag så man blir så matt. Har jobbat över praktist taget nu varje vecka. Visst jag trivs väl på jobbet ( för mina kunders skull) men annars går det väl bara av ren rutin. Hemskt att säga så man ska va glad att man har jobb och det är jag ju oxå men det finns ju alltid upp och nergångar. Det ja vet är varje fall att jag trivs med mina kunder och det glädjs jag över.


Imorgon den 6/1 fyller min kära svgerska Caroline 30 år. Jag hoppas hon får en trevlig födelsedag med sin familj. Vi kommer fira henne en annan dag längre fram. Grattis Caroline.


Ska nog börja plocka ner julen imorgon oxå är ju dags för det nu. Ser fram emot våren. När man får se vårlökarna komma fram i trädgården. Sedan ska jag tända ett ljus för mormor för det är 29 år sedan hon dag inatt.


På eftermiddagen ska jag och Johannes på bio och titta på Alvin och gänget. De tre söta ekorrarnas liv.

Sov gott alla vänner.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards