Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Åsa Persson - 4 februari 2012 17:55

Nu har verkligen vintern kommit. Det har varit riktigt kallt nu några dagar och det kallaste var nog i morse -16 grader.

Så nu gäller det verkligen att klä på sig riktigt när man ska ut, men det klart jag sover ju med tröja och stumpor på nätterna oxå riktig fryskyckling e jag haha.


Har haft 2 härliga lediga dagar nu. Igår var jag hos min moster och hjälpte henne med lite vardagliga ting. Hon har haft lite tufft nu en tid så då får man rycka in och hjälpa till men det gör jag så gärna.

På kvällen tog vi ett träningspass och därefter var vi på after work på Altona och hade trevligt.

Idag har vi varit hemma och hälsat på mina föräldrar och ätit middag, varit hos farfar sedan tog vi en sväng på stan på eftermiddagen och nu sitter vi bara och slappar, myser med tända ljus och väntar på att melodifestivalen ska börja om några timmar.Imorgon är det arbetsdag för mig igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards