Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Åsa Persson - 5 juni 2012 20:58

   

  Tapeter bakom en vägg som jag tyckte va häftig men Peter hade inte samma uppfattning som jag i det fallet.

Bild på väggen där fönster fanns innan mot den nya dörren.


       Början på insättning av skåp och bänkskivor.

Av Åsa Persson - 5 juni 2012 20:17

Nu börjar det likna något i köket. När jag kom hem från jobbet idag hade det hänt endel. Skåpen börjar ta plats och bänkskivor också. Jag är så nöjd.Förra veckan så målades det ljust. Jobbar imorgon oxå men då är det ju helg Sveriges Nationaldag så då är grabbarna lediga.Ska bli spännande att se hur det blir när man är ledig på torsdag och fredag.


Längtar nu till man får börja sätta in allt i sitt nya kök.I Söndags var jag och Ire'n ( från gymmet) på ikea och shoppade lite. Jag köpte ett vitt avlastningsbord som vi ska ha i köket vid matbordet. Hittade lite annat oxå till köket.Det ska gå i blått för när vi var i Ullaredköpte jag gardiner i blått. Kommer bli Superbra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards