Alla inlägg den 29 november 2013

Av Åsa Persson - 29 november 2013 21:13

Ja var ska man börja??? Förra veckan började eländet med bilen, motor lampan började lysa och den gick på halvfart på väg hem från stan på kvällen vid tio. Lämnade in den på verkstaden men tyvärr blev ingen bättring. Fick hämta hem den igen trasig för de klarade av det på det stället. Ringe en ny verkstad och fick ny tid till nästa onsdag..... Ok tankar fram och tillbaka har gått denna vecka , hur ska jag göra??? Har kollat in och provat andra bilar denna vecka och igår blev det ett nytt kontrakt på en ny bil som jag får i mitten på dec. Annars har jag haft en bra vecka. Förra fredagen fyllde Hilma 6, hade kalas i lördags. Mamma o pappa var här i måndags och hälsade på och vi hade en trevlig em. I tisdags fick jag en sådan feedback när jag hoppade på tåget så man log när tåget stannade här i Bromölla. Möttes av en kille som satt på tåget med leende bredvid sig hade han sin rullstol. Han hälsade på alla som kom in och vi började snacka lite. Jag kände igen honom nästan direkt. Han var med i teve programmet mot alla odds. Han skulle till Karlskrona och hålla föredrag. Han höll att skriva en bok och han berättade att han även skulle komma till Hässleholm eller Kristianstad 1 dag. Innan jag hoppade av tog han mig i hand och önskade mig all lycka och jag lovade att jag skulle ha koll när han skulle komma hit. Tyvärr kommer jag inte ihåg hans namn men han gav mig något som gav mig någon slags feedback tänkt mycket på honom i veckan. Kommer verkligen ha koll på när han kommer hit för att hålla föredrag. För det vill jag verkligen inte missa. Han visade en sådan lycka som smittade av sig varje fall på mig.

Av Åsa Persson - 29 november 2013 20:29

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards