Alla inlägg under augusti 2014

Av Åsa Persson - 13 augusti 2014 19:12

Idag tog vi en tripp ner till Österlen med mina föräldrar. Började på musteriet där vi även åt en god middag inkokt lax med pepparrotssås. Därefter gick vi en runda nere i hamnen , fortsatte till mandelmanns trädgård där vi strosade runt. Avslutade med café annorlunda. En mysig dag.

Av Åsa Persson - 12 augusti 2014 20:42

Nästa vecka är det vår 12 årsdag. Jag älskar dig så mycket. Så glad att jag träffade dig. Fick sådan underbar resa med dig på Skiathos och hoppas att vi får fler sådana fina resor tillsammans.

Av Åsa Persson - 12 augusti 2014 20:29

Sista veckan på semestern. Fixade lite inför jobbet igår med passerkort och parkeringskort nu när vi ska va i ett annat kök ett år framöver. Vi ska va på sjukhus köket. Min gamla arbetsplats sedan många år så för mig blir det kul att komma dit igen. Imorgon blir det en Österlen runda med mina föräldrar ska bli trevligt. Får se vad som händer senare i veckan. Men sak är säker ska bli skönt att börja jobba igen och komma in i de dagliga gängorna igen även det är skönt med semester. Har haft en superhärlig semester i år.

Av Åsa Persson - 12 augusti 2014 20:20

I söndags hade vi en Mysdag med Peters föräldrar nere i Åhus på eftermiddagen åt pannkakor och glass och på kvällen blev det grillning hemma hos dem med Daniel Caroline Lovisa och lille Gustav. Första gången vi fick träffa honom och han var så söt och lik storasyster. Full fulle på Lovisa som vanligt så härlig liten tjej. Idag fick vi ännu en gång äran att träffa familjen Åstedt / Svensson hemma hos dem på fika. Gustav sov men på Lovisa var det fart på. Så härligt får så många härliga skratt med henne. När vi satt och fikade så tittade hon på mig så sa hon: akta så du inte får ont i magen helt spontant , visade sig att hon själv hade fått ont i magen igår efter åtta köttbullar med makaroner. Så roligt att leka med denna tjej med all fantasi som hon har. <3. Tycker om er väldigt mycket.

Av Åsa Persson - 9 augusti 2014 09:46

Känns tråkigt att åka hem. Har haft en underbar vecka här på Skiathos. Solat badat och bara kopplat av. Har visserligen en vecka kvar av semestern så det finns fortfarande många saker man kan göra. Igår kväll tog vi båten in till staden och åt en jättegod middag.

Av Åsa Persson - 7 augusti 2014 17:21

Igår föddes lilla Gustav. Caroline och Daniel blev föräldrar och Lovisa blev storasyster. 3900 och 52 lång. Stort grattis till er. Ser fram emot att träffa honom och er när vi kommit hem från vår fantastiska semester från skiatos.

Av Åsa Persson - 6 augusti 2014 13:18

Redan onsdag.:( sitter och väntar på lunchen på bechresturangn. Stående meny för mig grekisk sallad. Underbar utsikt under middagen njuter för fullt. Vill inte åka hem på lördag.

Av Åsa Persson - 4 augusti 2014 18:11

Lite bilder från underbara skiatos. Kommer garanterat åka hit igen. Mitt favorit ställe.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards