Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Åsa Persson - 3 mars 2015 08:55

igår kväll var det en föreläsning på biblioteket om trädgård. En från Lönsboda genom ABF höll i det. Lite tips råd nu inför våren vad vi ska hitta på i våra trädgårdar. Fröding, gödning , gräsmattor mm. Ett bra tips med att få lite värme i våra växthus när vi börjat odla är att tända några gravljus mysigt men samtidigt ett givande bra råd för våra fröer. Plantera sparris som ger skugga var oxå ett vettigt tips. Själv var jag nog yngst men vad gör det när man brinner för ämnet och bara längtar ut nu och få börja rensa och städa plantera och det viktigaste att bara få NJUTA.

Av Åsa Persson - 3 mars 2015 08:43

Igår var det utbildning igen på Rådhuset i Kristianstad , handledareutbildningen. Sökte den och kom med och det är absolut inget jag ångrar. En jättebra kurs med bra handläggare och en fantastisk grupp var vi som säkert gjorde det. Vi kom från olika förvaltningar med olika erfarenheter som oxå gjorde att man lärde sig hur man ska hantera saker som handledare. Vi kommer ha en träff igen i september och diskutera hur tiden har varit nu tills då och dela erfarenheter. Hoppas att jag kommer bli en bra handledare nu med mer skinn på benen. För jag vill gärna hjälpa människor få en bra handledarroll och få komma ut i arbetslivet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards