Alla inlägg under september 2015

Av Åsa Persson - 13 september 2015 15:21

Har hostat inatt så trött på det nu. Känner mig som ett rivjärn i halsen.

Så detta är min kompis just nu , hade ju gärna hoppat över eländet det tar ju på krafterna oxå. Särskilt när man inte får sova riktigt på nätterna.

Av Åsa Persson - 13 september 2015 15:17

Igår blev det en tur till söderåkra i Småland. Vi hälsade på carolines föräldrar. Äntligen hittade vi en dag vi kunds alla. Blev bjudna på hembakta frallor och kaffe när vi kom och sedan en god middag med dessert. Efter fikan visade inge runt oss i bergkvara och runt om även nere vid deras stuga som jag tyckte var mysig. Kul att få se deras trädgård oxå som är deras intresse precis som mitt. Tack för en trevlig dag Inge och Britt och god mat o fika.

Av Åsa Persson - 9 september 2015 20:33

Äntligen har jag fått tag på den genom en kollega på jobbet. Verktygslådan som jag har letat efter på loppis och andra ställen. Jaha vad ska den användas till än att ha verktyg i? Jo jag läste i en trädgårds tidning att en hade planterat i den såg så tjusigt ut. Så nu ska jag oxå plantera i min till våren. Kommer nog bli mini penséer och pärlhyacinter i den eller små påskliljor. Vet att det kommer bli kanon varje fall.

Av Åsa Persson - 7 september 2015 20:08

Plockat vindruvor ikväll.

Av Åsa Persson - 4 september 2015 19:52

då har man åkt på höstens första förkylning. Inget kul och lite tidigt redan har ju en lång höst framför sig men sedan kan man ju hoppas att jag har haft min höstförkylning när den är över. Det tråkiga är ju att jag jobbar nu tre dagar till av helgen och det tar ju på krafterna. Ska bli skönt att få ledigt på tisdag och hämta nya krafter då. Kommer nog bli soffläge efter jobbet denna helgen när man kommer hem. Kanske blir några sidor i nya boken om mr grey? Trevlig helg alla vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards