Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Åsa Persson - 5 januari 2016 21:54

Igår kväll gick vi till en härlig kvarterskrog och åt. De hade en hederlig husmanskost. Östgötakällaren hette stället, verkligen att rekommendera om ni ska äta i Stockholm. Peter åt sniglar till förrätt och wienersnitzel med kapris till varmrätt, själv åt jag vitlöksbröd med en tomatsalsa och varmrätt hjortgryta med kantareller potatismos och rårörda lingon. Så underbart gott.

Idag gick vi en runda på gamla stan och ner till Hötorget i saluhallen innan vi tog tåget hem klockan 14,20. Allt funkade perfekt var bara en kvart sena. Nu ligger jag på soffan och tänker tillbaka på några härliga dagar med min kära Peter. Vi har tagit dagarna som de kommit och bara njutit av god mat o dryck. Är ledig några dagar till innan det är dags för jobb på lördag. Peter börjar på torsdag. Imorgon är det kalas för min kära svägerska. Sedan blir det att plocka ner julen , kasta ut granen. Tack min kära Peter några härliga dagar. Älskar dig så mycket. Puss och kramar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards