Alla inlägg under februari 2016

Av Åsa Persson - 9 februari 2016 16:35

Klockan är halv fem och det är fortfarande ljust ute jag bara längtar efter våren nu. Gick en runda i trädgården innan idag och man kan se lite knoppar är på gång upp. Jag bara älskar denna tiden som är nu. Snart kan man börja lite smått i trädgården. Mina gröna fingrar börjar att klia .... Härligt.

Mina fröer som jag beställde kom förra veckan. Lite nya sorter och en del som jag testat innan. Spännande ska det bli. Men i år får jag dela mitt intresse av trädgården med att spela golf igen , ska bli kul att börja spela igen. Men som sagt trädgården ligger fortfarande varmt om hjärtat o kommer oxå att finnas där alltid.

Av Åsa Persson - 5 februari 2016 14:00

Förra fredagen så skickade jag in på en tävling på Facebook och tänka sig i måndags fick jag ett svar att jag hade vunnit. Jag blev så glad brukar aldrig vinna där. Men nu blev det ett presentkort på fotvård på fria fötter på 400 kronor. Evigt tacksam.

På tal om presentkort så måste jag gå in på datan oxå och plocka ut min julklapp för igår var jag på synundersökning så det blev nya glasögon. Trycket på ögonen var jättebra och det var en superbra optikerkedja som verkligen visade intresse för sina kunder och lyssnade som jag tycker är viktigt.

Av Åsa Persson - 5 februari 2016 10:20

Sitter på böckmans och äter frukost mysigt att åka ner och äta på fiket ibland, tycker faktist man är värd det oxå. Hihi. Har en skön ledig dag framför mig , ska bara handla och städa lite sedan bara ta det lugnt. I helgen är det dags att jobba igen. Rätt skönt att jobba helg ibland men hade hellre jobbat var tredje eller något istället för varannan som jag jobbar nu. Just nu hade jag velat hitta på något nytt men vet inte vad? Tänk att få jobba med blommor och inredning så jäkla kul det hade varit. Ja får väl se om något kul kommer förbi i jobbsvängen som man kanske kan söka.

Av Åsa Persson - 1 februari 2016 19:01

Ledig även idag så skönt. Kunde ju inte fått en bättre morgon , när jag slog på telefonen låg ett meddelande där från fria fötter. Jag hade vunnit ett presentkort där på 400 kronor. Jag blev jätteglad , har varit med i MÅNGA tävlingar på Facebook och äntligen så var det min tur att vinna.

Har varit och klippt mig oxå idag och klippte till ny en frisyr. Blev nöjd ska bara växa ut lite vid öronen så det kommer bli kanon. I eftermiddag var jag fikade hos en kompis och där efter blev att köra och handla och fixa lite hemma.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards