Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Åsa Persson - 8 mars 2016 20:12

Har varit ledig idag, skönt efter en jobbhelg. Vaknade vid åtta och läste tidningen i sängen, kollar på FB oxå ett tag och läser ett inlägg om hur många kvalster och bakterier det finns i sängar. Får känslan att det börja krypa på mig .... Fåfänga men det slutar med att jag rusar upp från sängen och slänger alla sängkläder i tvättmaskinen och dammsugar hela sängen. Man ska byta sängkläder varannan vecka o dammsuga sängen en gång i månaden enligt artikeln. Nu är varje fall vädrat och nybäddat så det blir skönt att sova inatt.

I eftermiddag har jag varit på massage hos Jill , har haft ont i nacken och vänstra axel några dagar så hoppas det blir bättre nu. Sedan blev det besök hos Caroline och barnen på lite fika och kvällsmat. Barnen var inte riktigt bra förkylda o feber , hoppas ni blir friska snabbt till fredag då vi ska passa dem på kvällen föräldrarna ska ut och äta. Det är ni värda. Kram och krya på er mina vänner,

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards