Alla inlägg under april 2016

Av Åsa Persson - 9 april 2016 12:39

Sitter på tåget hem efter ett underbart roligt dygn med min fina vännina Kristin. Vi åkte igår och var framme vid lunch, då vi började med äta på Ebbas fik. Ett jätte mysigt ställe inrett i 50/60 tals retro.

Fortsatte sedan att shoppa lite och fika. Blev en drink på Harrys innan vi gjorde oss iordning för middag på hotellet på kvällen.
Vi åt en supergod tvårätters middag. En sparris med skinka och citronkräm till förrätt och till varmrätt blev det kalvrygg med västerbottenkrokett. Supergott.

Senare blev det några mojito med hallon, träffade på ett glatt gäng från Påarp som vi satt och snackade med fram till midnatt. Även de blev överförtjusta över vår goda drink. De spelade oxå golf tydligen så vi får se om de dyker upp i Sölvesborg och spelar en dag. Hade varit trevligt då några var i vår ålder.

Tack underbara vän för ett härligt och roligt dygn med dig. Många härliga minnen och skratt blev det som vanligt.

Av Åsa Persson - 5 april 2016 21:28

Ledig idag och full planerad dag. Började med att åka in och lägga på sommardäcken på bilen , nu behövs den bara tvättas oxå. Därefter på en kaffe på Ritz innan det var massage hos Jill. Så skönt och avkopplande och spänningarna i rygg / axlar börjar släppa går på rätt håll. Blev bjuden på middag av svärföräldrar på golfklubben , tack snälla.
Så äntligen var det dags efter 3 års uppehåll så var första golftävlingen igång, som jag har saknat det , kändes riktigt kul att få spela igen och tack till mina medspelare för en trevlig runda. Blev inget pris men vad gör det när man fick spela när det var en solig dag på en fin bana och 16 grader varmt.

Av Åsa Persson - 2 april 2016 21:01

Denna underbara musikal går i Kristianstad nu och vi såg den igår kväll.

Helt galet bra och magisk , fick gåshud många gånger och även tårarna rann. Mycket bra musik och många bra sångröster. Är den bästa musikal jag har sett i Kristianstad på teatern. Verkligen att rekommendera. Dont stop believen.

Av Åsa Persson - 2 april 2016 20:54

Lördag kväll och jag slappar i soffan efter en dag på jobbet. Har haft en fullspäckad vecka. I måndags sov jag över hos mina föräldrar med syskonbarnen även det var trångt i bäddsoffan så blev lite sömn. I tisdags var det vårsamling på golfklubben på kvällen med modevisning och god mat gulaschsoppa. Fick även 2 priser på lotteriet med mig hem. I onsdags så var jag och min svägerska Caroline på klädparty hos Anna meQi jättefina kläder , köpte en jättefin topp.
I torsdags så hämtade jag mina syskonbarn som skulle sova över. Det slutade med att August stannade över och vi hade en mysig dag igår med mc Donalds och fika på stan på museumet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards