Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Åsa Persson - 24 maj 2016 21:06

Igår var ledig oxå var riktigt skönt efter en fullbokad helg. Så mycket så jag har fått skriva dagen efter men det går ju bra det oxå. Blev en lugn dag med lite plantering innan det var dags att åka in och möta upp guldkillarna i tivoliparken.

Klockan fyra började det med lite intervjuer och musik av Amanda Fondell. Klockan 17 så rullade bussen in och vi fick tack IFK Kristianstad till ännu ett SM guld tänk 2 år i rad ni är bara bäst.

Efter var det autografskrivning och jag var ju inte sämre än alla andra.

Denna tröja kommer jag sätta i ram och dessutom så köpte jag en ny. Hoppas att vi får fira er nästa oxå i parken men då med ett nytt lag med nya spelare och skulle inte bli förvånad om ni kommer ännu längre nästa säsong i champion leage och vinner hela elitserien , i år förlorade ni ju bara 2 matcher. Lycka till alla killar som slutar och även till er som kommer nya till laget och så till er som vi har kvar i laget. Ni är bara bäst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards