Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Åsa Persson - 27 juli 2016 23:06

Dessa änglar Hilma och August tänk om jag fått möjlighet tid och träffa er oftare. Ni har så många underbara funderingar på livet och mycket annat. Själv blev jag kallad stig-helmer när vi badade idag för jag hade samma frisyr när jag doppat mig. När vi satt och fikade ikväll på våra muffins vi bakat var det mycket skratt. August till oss om sin kusin Johannes : han kommer snart ha en fru. Jag: ok vad menade du nu? August: jo han har ju tagit studenten nu och han snackar med många tjejer över din mobil. Dessa underbara barn.

Av Åsa Persson - 27 juli 2016 22:42

Då har man badat första gången denna sommaren.... Hilma och August trodde mig inte , vaddå första doppet? Varmt när man väl doppat sig. Jo man blev ju rätt blöt innan då dessa änglar skvätte ner mig först. Vi var i Sandviken inte mycket folk alls skönt med att inte trängas , blev även att vi fikade på stranden innan vi åkte hem. Barnen stannade några timmar här så det blev pizza. Sedan bakade vi muffins och hade mys på altanen med fika och gjorde en koja på gräsmattan med filtar och paraply. Dessa underbara barn. Älskar er så mycket. Ni har så mycket bus för er och man får mycket skratt med er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards