Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Åsa Persson - 4 augusti 2016 22:27

Ok då är jag inne på semester vecka 2 nu. Torsdag redan jisses vad veckan flyger fram , Peter jobbar imorgon oxå sedan har vi 2 gemensamma veckor.
I måndags var jag och en vännina i Sölvesborg en runda avslutade med lunch på direktör nyfiken med en räkmacka.

I tisdags var det en ny golftävling igen, gick inte så bra så inget pris.
I onsdags åkte jag och Kristin min barndomsvännina till Malmö och shoppade på emporia vi hittade endel och vi lunchade också där. Tog tåget hem vid fyra. Regnet öste ner i princip hela dagen så det var bra shoppingväder.

Mina fynd på rean idag.

Idag torsdag så hämtade jag Lovisa och umgicks med henne några timmar då Gustav hade hög feber idag.( hoppas att han blir frisk till sin 2 årsdag på lördag.). Vi åkte hem och hälsade på mina föräldrar en stund på eftermiddagen. En mysig eftermiddag med stjärnan. Ikväll var vi och fixade den sista presenten till Gustav som fyller 2 på lördag. Hoppas att han får ha sitt kalas som är bestämt och han blir frisk till dess.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards