Alla inlägg den 23 september 2016

Av Åsa Persson - 23 september 2016 19:41

Då var det fredag , det är kväll redan och jag har varit ledig idag. Har fixat present till mamma idag som fyller 70 på tisdag. Snart är september oxå slut fattar inte var tiden tar vägen och det märks kanske för jag har inte skrivit de senaste 14 dagarna här eller det är längre sedan på bloggen.

Det har ju hänt endel ändå de här veckorna. Har spelat golftävlingar och i tisdags kom jag trea i c klassen på 72 slag 37 poäng. Fick ett presentkort på Dennis blommor. Så nu har jag 32,3 i handikapp. Känns som det går på rätt håll nu. Kul äntligen och då var det sista tävlingen på damernas tisdagar. Men om vädret håller så här kan man spela länge till. Förra veckan hade vi den varmaste dagen på många år. 27 grader helt sjukt mitten på september.

Förra helgen hade vi en överraskningsmiddag på rosegarden för min barndomsvännina som fyllde 45 i tisdags. Hon misstänkte inget över huvudtaget så när Kristin och Susanne kom in och jag och Maria satt där och väntade blev det en riktig överraskning en glad sådan. Mycket skratt god mat och paket hade vi oxå med oss till Kristin. Kul att överraska.

Handbollen har ju oxå börjat äntligen. I onsdags så åkte jag med supporter bussen till Lund och tittade när de mötte Lugi tyvärr blev det förlust med ett mål. Hoppas bi vinner på söndag då champion leage börjar.

Njuter med ett glas vin och tittar på teve blir en lugn kväll. Imorgon blir det en tur med svärföräldrarna. Hoppas på fint väder. Trevlig kväll alla vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards