Alla inlägg den 30 september 2016

Av Åsa Persson - 30 september 2016 20:59

Igår efter jag varit hos frisören så hämtade jag Lovisa på förskolan. Vi hade bestämt att vi skulle baka till hennes 5 årskalas. Det blev 2 sorters muffins. Lovisa stannande och åt med oss , makaroner och köttbullar innan jag skjutsade hem henne. Möttes av Gustav i dörren och en skarp blick och en kommentar att : har med kompisar Sixten o Elsa. Jag : hej Gustav , det är klart du har, jag är ju din kompis , Gustav : ja o Peter me. Dessa underbara ungar. Lite avundsjuka mellan dem en tvååring och snart en femåring. Nästa helg blir det kalas för släkten men dagen då prinsessan fyller är först den 13:e.

Före gräddning

Efter gräddning.

Av Åsa Persson - 30 september 2016 19:20

Idag är det fredag den 30 september , fattar inte var tiden tar vägen om en månad idag fyller man år.... 43.... Ok bara att respektera. På tal om ålder i tisdags hade jag semester för att vara hemma och fira min mamma som fyllde 70 då. Fina mamma kändes bra att få umgås med dig och fira dig med familj och vänner.

Fick en almanacka av mig med bilder från vår resa i Holland. Av oss med bror och familj blev det ett halsband och blommor. Fick många andra fina presenter oxå.

Hoppas du blev nöjd med dagen finaste mamma. Grattis igen. Älskar dig betyder mycket för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards