Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Åsa Persson - 31 januari 2017 10:45

31:a januari idag..... första månaden snart slut , januari som brukar vara seg och lång. Men tänk den har bara flutit på. Tänk vad mycket som hänt sista tiden , så mycket bra i mitt liv.
Mitt nya jobb som jag trivs med så bra. Visst det är mycket att tänka på men det gör mig bara rikare på erfarenhet. Fått många nya kollegor som e så trevliga. Samt trivs med väldigt mycket. Vi är ett gäng som bryr oss om varann att vi gör ett bra jobb tillsammans. Det betyder så mycket. Att längta till sitt jobb när man e ledig..... att få beröm för sitt jobb gör så mycket som person man blir ännu mer stärkt och det ökar självförtroendet väldigt mycket. Har märkt själv att bara denna månaden har jag ändrat mig som person tror mer på mig själv och mycket av det är av det beröm jag har fått. Jag vet att jag kan och jag vill lära mig ännu mer. För jag vill att alla ska trivas de ska må bra och få en god vällagad mat av oss i köket. Alla skriverier som e i tidningar och medier nu om mat för äldre är så dålig.... själv har jag inte varit med om detta på de arbetsplatser jag har jobbat och det känns väldigt bra. För enligt mig ska alla få det bra , vällagad mat från grunden nybakat om det funkar och det ska se trevligt och aptitligt ut på tallrikarna. Det är maten som är det viktiga och då ska alla vara nöjda när de går från bordet.
Jag har många tankar och funderingar kring detta för mig är detta vikgtigt. Jag hoppas jag kan åstadkomma några av mina tankar längre fram på jobbet när alla har börjat jobba. Jag tror att arbetslaget och hoppas laget är med.
Detta är nog det bästa som jag gjort i mitt liv. För jag trivs och jag vågade. ??????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards