Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Åsa Persson - 12 mars 2017 16:55

Då var äntligen pyjamaspartyt igår som vi planerat så länge. Lovisa och Gustav samt Hilma och August. Mycket skratt och stoj blev det med mellomys. Gustav ville ju oxå va med yngst i gänget , så klart så skulle ju han oxå va med och det var ju hans budskap oxå: inte glömma Gustav. De kom vid 16 tiden sedan var det fullt upp med pizza och mellomys bus med ballonger , glass jordgubbar, banan , chokladsås och godis samt salta pinnar. Till Melodifestivalen blev Hilma som orkade se hela innan hon oxå somnade. Mycket härliga kommentarer av barnen som gjorde man fick många skratt.
Gustav- snygg pyjamas Peter , men du har ju ingen pyjamas tröja Åsa , till sist nöjd när jag bytte tredje gången.
August - när han härmade mig när vi bytte roller när vi åt pizza. Jag är snygg och fräsig. Många andra kommentarer till under kvällen. Godnattpuss av Lovisa som skulle ligga och hålla mig så jag inte försvann. Mycket mys med kramar av dem alla. ??.
Imorse blev det frukost innan det blev hemfärd för våra underbara änglar. Hilma och August på väg till simskola tidigt och för de andra två lite lek och fika innan de oxå åkte hem. De verkade väldigt nöjda alla så det blir säkert repris på det en annan gång.

Hilma satte upp alla ballonger i taket som discokulor.

Blomma som Hilma hade gjort till oss. Tack finaste.????????. Tack finaste barn för att ni tyckte det var så kul att sova här tillsammans första gången. Blev kanske inte så mycket sömn för en annan men vad gör det när man får umgås med er. ????????. Älskar er. Hoppas vi fler pyjamasparty med er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards