Alla inlägg den 25 mars 2017

Av Åsa Persson - 25 mars 2017 21:30

Igår skulle du fyllt 105 år. Kommer ihåg den dagen då du fyllde 100 år. Det var reportage i tidningen om dig. Vi firade dig på eftermiddagen med alla nära o kära på Tollaregården med kaffe tårta och spettekaka så klart. Din lillebror Erik var oxå med på kalaset. Bengt spelade och man såg hur du satt och njöt med tårar i ögonen. Saknar dig så mycket. Du somnade in 22/12 2012. Jag fanns hos dig några timmar innan på kvällen. Satt och höll dig i handen och när vi fick stund själva du och jag berättade jag för dig att jag och Peter skulle förlova oss och kände då ett tryck i min hand att du förstod och blev glad. För du tyckte väldigt bra om Peter för ni pratade alltid fotboll när ni träffades. Saknar dig. Tänker på dig.

Av Åsa Persson - 25 mars 2017 20:53

Inatt ska vi skruva fram klockan en timme, sommartid äntligen går vi på rätt håll. Ljusare både på morgonen och på kvällarna. Allt börjar komma upp från jord från knoppar till utslagna blommor. Jisses längtar verkligen. Det bästa man blir ju piggare , jaja har ju varit förkyld nu en vecka men det försvinner ju. Skönt det.

En fullspäckad vecka. Mycket på jobbet , förberedelser till nästa vecka med invigningen. Tårtbottnar bakade så det kommer bli kanon känns faktiskt bra i kroppen.
En ledig dag som varit riktigt skön fixat lite penséer och lite annat fint. God fika i Sölvesborg sedan en promenad över bron till ljungaviken. Detta vackra Sölvesborg.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards