Alla inlägg den 21 maj 2017

Av Åsa Persson - 21 maj 2017 20:21

Igår var jag med Caroline och barnen i Kristianstad och köpte sandaler till Lovisa och Foppa tofflor till Gustav. Därefter åkte vi en runda till rusta oxå innan vi fixade lite fika till våran lilla utflykt och det blev till Lillö.
Så mysigt vi hade kaffe med oss och lite annat gott samt bullar som Caroline köpte på vägen. Så fridfullt där i solen på ängen med fågelkvitter inga bilar så långt ögat nådde bara vi och kossorna i hagen längre bort.

En sådan mysig stund med dessa underbara människor. Fick sådan härlig energi av denna fridfulla plats av fågelkvitter och barnskratt samt och av dig Caroline min fina svägerska.Ni betyder så mycket för mig.
På eftermiddagen när jag kom hem blev det lite avslappningen på soldäcket med en bra bok samt Celine i högtalarna. Vilken underbar lördag. På kvällen åkte jag o Peter och åt lite god mat i Kristianstad.

Idag söndag har vi bara slappat här hemma, fixat lite hemma och bara hängt lite på däcket och njutit av solen. Skrivit lite matsedlar till jobbet. Grillat lite kött till mat och bara tankat energi , inte fel bär man blivit förkyld.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards