Alla inlägg den 18 juni 2017

Av Åsa Persson - 18 juni 2017 19:43

Ärligt men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara denna känsla att få uppleva denna magiska kväll igår. När jag vaknade på hotellet igår morse så kändes allt bara overkligt , tänk att bara några timmar senare skulle allt hända. Min största dröm i mitt liv att få se och lyssna på Celine Dion.

Vi åkte ut i god tid till Tele 2 arena redan vid 16 tiden och tog en drink utanför och träffade min kollega Sanna och hennes man Niklas.
Köpte en tröja samt ett program som ett minne.

En timme innan gick vi in och intog lite mat och våra platser i arenan. Vilka superbra platser vi hade. Kanon helt klart.
Nu måste jag bara klarlägga en sak som e väldigt viktig.... tack till min finaste älskade sambo Peter som jag fick dessa biljetter av i alla hjärtanspresent älskar dig så mycket.

Startade ett förband med en superduktig tjej som gjorde covers på många olika låtar. Superbra och hon höll på 30 minuter. Avslutningen av hennes uppträde slutade med tårar för min del och då visste jag att denna kväll skulle bli magisk och galet bra.
Den blev den oxå efter att varit paus i 40 långa minuter kom Celine äntligen upp på scen kl var då 20.30 ca.
Låten som hon började med kunde ju inte börjat med bättre power of Love och då kom tårarna denna galna finaste låt jag vet. Sedan fortsatte tårarna rinna ännu några låtar lyckades till sist få ett sådant lugn så jag satt bara fick in alla intryck runt omkring med håret resande på mina armar och bara njöt av denna underbara skönsång.

Konserten varade i 2 timmar och en kvart ca. Extra numret heart Will go on och ännu en hyllningslåt till sin man som gick bort i cancer för 1.5 år sedan ca.
Av hela mitt hjärta är så lycklig glad att jag fick denna chans att uppleva detta mirakel tack till Celine och tack Peter jag älskar dig.

[Bild]

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards