Alla inlägg den 7 augusti 2017

Av Åsa Persson - 7 augusti 2017 21:45

Igår fyllde Gustav 3 år. Tänk vad tiden går fort. Själv jobbade jag men åkte dit efter med paket. Paketet var viktigt för det frågade han om jag hade när jag kom. Självklart hade jag paket med mig. Denna lilla glada prick. Tycker om dig så mycket lilla vän. Kram och grattis igen.

Av Åsa Persson - 7 augusti 2017 21:39

En skön ledig dag lyckades sova till halv nio läste sedan tidningen i sängen innan jag gick upp och drack kaffe och åt frukost. Så skönt och avkopplande , tvättade och hängde det ute som inte hänt så ofta denna sommar. Fixade lite innan jag stack hem till mamma o pappa en sväng i eftermiddag. Mysigt.
Senare stack jag och mamma upp till Ruth och tittade i hennes fina trädgård. Tittade även in i museumet och tittade på det gamla där även våra gamla kläder fanns som vi hade när var små. Ruth och vi var grannar så vi är uppväxta där och vi sprang hos dem mycket och umgicks med deras barn Kristin o Susanne, Ingemar var äldre så han tyckte vi bara var tuff med moped och hans kompisar. Brorsan tyckte han var lite extra som såg upp till honom och killarna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards