Alla inlägg den 17 september 2017

Av Åsa Persson - 17 september 2017 19:05

Wow vilken vecka jag haft. I positiv anda hela veckan. Så kul. I måndags så hade vi i köket kickoff, sanna stannade och jobbade så våra boende fick mat. Tur att vi har henne. Vi började i vä och åt frukost på sandhem. Därefter åkte vi till Helsingborg till ett annat äldreboende som liknar vårt på studiebesök, väldigt lärorikt att se hur de jobbar i ett annat kök. Vi var väldigt lika i vårt tänkande med mat och matlagning så det kändes bra att vi är så duktiga som vi är. Fast de var dubbelt så stora som oss så fick vi några nya idéer ta med oss hem. Alltid kul och fick mycket ny inspiration till jobbet. Känns så fantastiskt kul på jobbet och stortrivs. Därefter fortsatte vi mot Höganäs och åt lunch på ett jättefint ställe, en superfin saluhall.
Veckan har sedan fortsatt med många roliga grejer på jobbet nya utmaningar på gång men det sporrar mig bara ännu mer. Med det arbetsgäng vi är så kommer hösten bli kanon och det kommer bli superkul att jobba. Även det är söndag kväll och jag e trött så e det på ett positivt sätt. Om man nu kan säga så utan folk ska reagera på mitt positiva sätt. Men det bryr jag mig inte om för jag trivs med det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards