Alla inlägg den 8 oktober 2017

Av Åsa Persson - 8 oktober 2017 20:27

Då var det söndag kväll och snart dags att krypa i säng. Känner mig sliten på något sätt, tror något på virus i kroppen men hoppas verkligen jag har fel. Jag har packat väskan till träningen imorgon dance på actic. Har en prov vecka nu, körde ett spinningpass i torsdags och det var så kul. Har verkligen saknat det.
Har fullt upp på jobbet nu massa roliga saker framöver. Jag tycker det är så kul. Tänk snart går det mot ett år på mitt jobb och jag stortrivs.

Helgen har bara flugit iväg. Igår var vi på handboll men tyvärr blev det förlust. Därefter var vi ute och åt lite god mat. Idag har vi slappat, var hos Peters föräldrar. Blev även en promenad nere vid ivöstrand. Rätt så kallt i vinden men en solig kväll.

Nästa vecka blir det pysselkväll på flora Persson, träning och kalas på lördag för Lovisa som fyller 6 år på fredag. Så klart ännu en rolig vecka på jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards