Alla inlägg den 21 oktober 2017

Av Åsa Persson - 21 oktober 2017 16:20

Tio månader sedan jag började på Tätörtsvägen, vilka roliga månader jag haft på jobbet. Fått lära känna helt fantastiska kollegor. Många nya vänner för livet. Jag har själv förändrats jättemycket och lärt mig massor på detta jobb. Jag vågar så mycket som jag inte trodde jag kunde tanke på mitt dåliga självförtroende jag hade tidigare. Men med all denna respons och beröm jag fått har gjort mig så mycket starkare som person.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kommer vinna arbetsmiljö priset på jobbet för att bevisa att jag och mina underbara fina kollegor är så jäkla bra. För vet ni vad jag vet att vi är så jäkla bra på det vi gör så även om vi inte skulle vinna så har vi ändå kommit så här långt och vi är bara bäst.
För jag känner från min sida att endel har inte trott på mig att jag skulle fixa detta, men jag har fixat detta galant.

Med allt roligt som vi har framöver på jobbet så är det med glädje att gå till jobbet. Tänk om alla hade fått haft det så.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards