Alla inlägg den 11 december 2017

Av Åsa Persson - 11 december 2017 21:54

Jag kan inte minnas när jag var så nervös senast som jag var i fredags. Ja alla från tätörtsvägen var väldigt nervösa. Dagen den 8/12 då vi skulle befinna oss på rådhuset för att närvara vid arbetsmiljöpriset skulle delas ut. Vi var 6 nominerade totalt. Det började med mingel kl 11 innan vi skulle presentera oss för juryn. Kommer ihåg att jag satt och skakade händerna när allt skulle presenteras och då fattade jag vad som skulle kunna hända. Men det blev en andra plats men jag lovar att vi kommer försöka igen. Detta är bara första året för oss på tätörtsvägen och vi kommer tillbaka och visar vägen till första pris. Men jag vet att vi är fantastiska vi visar respekt och kärlek till varanndra och jobbar för samma mål att alla ska trivas och vi är glada alla dagar då vi går till vårt jobb. Vi ser glädje med de boende att de trivs med oss och känner sig trygga med god vård samt all vår goda mat.

Efter ceremonin blev vi bjudna på en trerätters middag på frimus. Mycket vackert dukat lite mini nobelmiddag. Mycket god mat. Denna dag kommer jag minnas länge och det tror jag mina fina kollegor som oxå var med kommer göra. Vår chef Maria och en annan kär kollega kom och överraskade oss med blommor samt lite skumpa. Tack snälla ni är underbara.

Av Åsa Persson - 11 december 2017 21:19

I torsdags kom dagen då vi skulle bjuda våra boende, personal samt 2 anhöriga /boende på vårt fina julbord. Dagen var lång men den blev så bra. Alla var så nöjda och glada. Jag är så glad att jag har fått denna chans i mitt liv. Att jag får jobba på denna fantastiska arbetsplats tätörtsvägen. Jag vet och såg att det var en kväll för alla att minnas länge med god mat och dryck samt fin skönsång av en kör. Tack alla fina kollegor för vi är så bra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards