Alla inlägg den 22 september 2018

Av Åsa Persson - 22 september 2018 23:08

Ärligt men trodde inte denna resan skulle betyda så mycket för mig som den gjorde. Att vi fem tjejer som åkte ner och efter några dagar var vi 7. Vi var 7 tjejer som brydde oss om varann som visade att vi var lika på många sätt men ändå olika. Så många skratt vi fick tillsammans och minnen. Men även pratade vi allvarliga ting då våra tårar rann ner från våra kinder, känslor och kärlek.
Dagarna började tidigt runt kl 8. Med frukost samt morgonpromenader, 2 gånger för min del varje fall. Kändes så skönt att bara få ut och gå längs stranden. Kl 11 var det cava clocck därefter så fortsatte vi.... det var bad nere på stranden 2 hela dagar samt pooldagar varje dag. Det blev shoppingdag oxå under 2 tillfällen. Blev sena restaurang besök med mycket god mat samt dryck.mycket dryck.....
Vi kommer bära med oss av fina minnen av denna resan. All kärlek till er mina fina vänner. Och ska vi fråga hur väderprognosen blir kolla med Petra. Hihi så underbart.

Av Åsa Persson - 22 september 2018 20:09

Det blev de bästa dagarna jag varit med om. Vill och hoppas jag får vara med om detta igen någon gång.
Tyvärr så började väl resan på flyget lite tragiskt då en äldre man fick hjärtinfarkt på planet men de fick gång honom och han satt upp då han lämnade planet så hoppas han fixade det och inga komplikationer hände igen.
Vi kom fram till lägenheten vid 02
så det var bara att krypa ner i sängen och få några timmars sömn.
Vi har haft underbara dagar med god dryck, mat, strand och bad och shopping. Tack underbara Louice för jag fick hänga på. Tack ni andra underbara tjejer för jag fick äran att lära känna er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards