Alla inlägg den 27 september 2018

Av Åsa Persson - 27 september 2018 19:31

I måndags och tisdags var vi på konferens med jobbet. Med trerätters middag, spökvandring med jacuzzi och övernattning. Vi hade så trevligt och kul. God mat och och bra föredrag samt fick vi sätta ihop en orkester med blåsinstrument. Vi fick välja på 4 olika och jag valde klarinett. Fanns även trumpet, trombon och saxofon. Roligaste jag har gjort. Och vi lyckades rätt bra tyckte vi.
Trerätters middagen var jättegod. Och under middagen blev jag och Jennie som fyller 45, Path 40 och Oskar som fyllt 25 uppvaktade med presenter. Tack snälla blev så glad och rörd.
Spökrundan hade man gärna hoppat över om man vetat hur det skulle bli. Avslutade kvällen nere vid sjön med att bada jacuzzi så kvällen slutade väl innan man kröp ner i sängen på klostergården.

På tisdagen var det dags med fortsatt trevlig förmiddag och lunch innan vi avslutade dagen. Tack för roliga dagar.
Blev en promenad i parken innan man åkte hem. Bästa konferens jag varit på. Så kul att få umgås med sina kollegor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards