Alla inlägg den 21 april 2012

Av Åsa Persson - 21 april 2012 09:12

Vaknade klockan 6 i morse och jag som e ledig i helgen, varför ska det va så när man får sova så kan man inte. Men jag fick mig en timmes egentid och det var skönt och avkopplande det oxå.

Idag ska vi åka och titta på kakel till köket. Det kommer inte bli lätt finns ju hur mycket snyggt som helst.Vi funderar på något i natursten eller i färg med det. Sedan ska man ju välja om man vill ha liggande avlånga plattor eller små ????

Nu är det varje fall bestämt när de ska komma och börja med köket och det är den 21 Maj och den 29 kommer köket.

Jisses vad jag längtar nu att det ska komma igång.


Igår var jag på kalas hos Anton som fyllde 17 i Torsdags. Min yngsta kusin och som jag dessutom är fadder till.

Trevlig kväll blev det varje fall.

Nu ska jag göra mig iordning för en heldag med familjen, Peter är och tränar på gymmet och Johannes sover än men ska väcka honom strax för frukost.

Trevlig helg alla vänner för det ska jag ha. kram.    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards