Alla inlägg under oktober 2014

Av Åsa Persson - 31 oktober 2014 18:11

Jaha då har man fyllt 41 år oxå. Åldersnoja nja jag vet inte det. Inget att göra åt det varje fall. Pensionärerna trodde varje fall att jag INTE fylle 41 år igår skönt att höra hihi. Blev en lugn kväll efter jobbet varje fall kaffe o tårta sedan en stund framför teven innan John blund hälsade på en stund i soffan. Tack Peter ??mitt för frukost på sängen i morse och present och blommor när jag kom hem.

Av Åsa Persson - 29 oktober 2014 22:30

Har varit ledig idag. En skön dag med kalas med mina nära o kära. En kväll med Tacopaj sallad kaffe och prinsesstårta. Fick pengar blommor och vin och ostar. Tänk vad detta året har gått fort imorgon blir jag 41.

Av Åsa Persson - 26 oktober 2014 19:02

Idag vaknade vi till vackert väder på Peters födelsedag. Han fick frukost på sängen med paket ( en tröja och parfym). Därefter gjorde vi ett sista ryck i trädgården med att tvätta växthuset och kratta lite löv. I eftermiddag har vi tagit det lugnt lite fotboll på teve mesans jag pysslade lite. Gjorde en ny krans som jag ska som bords dekoration. Blev riktigt bra.

Av Åsa Persson - 26 oktober 2014 12:39

Igår kväll var vi ute och åt en fantastisk god middag med våra föräldrar och Johannes på Bar-b ko i Kristianstad. Mannen i mitt mitt fyller år imorgon.

[Bild]

Av Åsa Persson - 23 oktober 2014 22:06

Ikväll har jag och Anna varit på kurs på flora Perssons interflora i Sölvesborg. Så roligt det var. Ville inte gå hem. Gjorde en dörrkrans i Ljung och ett litet hjärta och ett arrangemang en kruka. Kommer gå på fler sådana kurser.

Av Åsa Persson - 21 oktober 2014 19:22

Morötter och rödbetorna är upplockade idag. Ligger i växthuset på torkning. Har även plockat in trädgårdsmöblerna. Ska bara skura växthuset nu, plantera mina blomlökar och vitlöken. Sen får jag se om jag lägger in plattor oxå och gräver ner gödning i pallkragarna oxå. Sen får det bli höst.

Av Åsa Persson - 18 oktober 2014 19:25

Idag den 18 oktober har mina fina föräldrar 45 årig bröllopsdag. Ett stort grattis till er. Älskar er och hoppas ni får många fina år till tillsammans. ?????????

Av Åsa Persson - 18 oktober 2014 18:22

Idag har vi varit på Pippi kalas för Lovisa som fyllde 3 år i måndags. Blev många paket för henne. God fika och tårta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards