Alla inlägg under september 2012

Av Åsa Persson - 21 september 2012 19:51

Var ett tag sedan jag skrev här nu.Har varit fullt upp med jobb och annat. Har en förkylning i kroppen så jag har inte tränat på 3 veckor nu och det känns inte alls bra. Saknar gymmet med alla glada människor och passen oxå så klart.


Tittade på reprisen fån trädgårdsonsdag ikväll och blev lika inspirerad av John Taylor som jag blev i somras när vi besökte Slottsträdgården i Malmö. Har verkligen en dröm att få jobba med honom en dag  i trädgården. Men den drömmen kommer man väl aldrig få vara med om. Man blir lika glad a alla program han e med i. Man blir så inspirerad och får många härliga tips. En härlig trädgåedsgubbe med härliga och tokiga drömmar om trädgård.


På måndag och tisdag tänkte jag höststäda i trädgården när jag e ledig och bara mysa.

Av Åsa Persson - 13 september 2012 23:02

Tog ett varv i trädgården när jag kom hem från jobbet ikväll. Och hittade dessa juveler i mitt land.

Av Åsa Persson - 1 september 2012 22:00

Peter ringde mig på jobbet och berättade att jag hade fått ett blomsterbud idag. Blommorna hade legat på trappan när han kom hem. Hade öppnat det och de var från mina brorsbarn. När jag kom hem såg jag denna vackra bukett. På kortet stod det , till världens bästa faster kramar Hilma och August. Man blir ju så glad och varm i hjärtat. Tack mina änglar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards