Alla inlägg under september 2014

Av Åsa Persson - 17 september 2014 21:44

Det är lego djurparken jag och Lovisa byggde igår.

Av Åsa Persson - 17 september 2014 21:00

Igår hade jag en heldag nästan med lilla söta lovisa. Caroline skulle iväg några timmar så jag fick passa denna lilla prinsessa. Hann knappt innanför dörren när jag kom då Lovisa påpekade att vi skulle bygga en djurpark med lego och stor skulle den vara oxå. Det blev en oxå men den första blev lite för liten för alla djuren så vi fick riva och bygga en ny. Under middagen makaroner och korv skulle vi lyssna på Pippi sånger. Lovisa ska ha Pippi kalas när hon fyller 3 har hon bestämt sig för. Klart det ska bli så. ser fram emot Pippi kalaset om några veckor.alltid kul att få lära känna denna lilla tjej. Fick inte åka hem innan vi hade gungat i trädgården och det klart Det blev så.

Av Åsa Persson - 14 september 2014 19:08

Har haft en härlig och avkopplande dag. Lite städning på fm sedan åkte vi och röstade inför valet. I eftermiddag åkte vi upp till vånga på skördemarknaden. Blev bjudna på middag hos Daniel o Caroline , i Sölvesborg, mycket gott tack snälla. Nu väntar vi på valvakan på teve alltså en avslappnad söndag i september .

[Bild]

Av Åsa Persson - 12 september 2014 19:33

Då var det fredag igen och ännu en arbetsvecka är över. Fattar inte var dagarna tar vägen. Ledig i helgen ska bli skönt och koppla av. Har haft en en vecka full av aktiviteter. I måndags bär jag var ledig var jag och en vännina i kyrkhult på hörnsjöns plantskola , handboll säsongen började i onsdags tyvärr förlust för IFK mot lugi och idag fick jag åka till vårdcentralen med en svullen infekterad tumme. Men nu är det ok och sitter nu och njuter av ett glas vin efter en god pizza. Trevlig helg mina vänner.

Av Åsa Persson - 8 september 2014 10:48

I lördags var vi på kräftskiva i Österslöv hos våra goda vänner hos Leif och Anna , Louice och Johnny var oxå med och deras barn. Själv jobbade jag i helgen så det var lugnt för min del. Älskar dessa vänner är så glad att fått lära känna er. Vi har alltid kul när vi träffas.

Av Åsa Persson - 3 september 2014 17:45

Lite från vad jag köpte i bäckaskog på trädgårdsdagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards