Alla inlägg under februari 2015

Av Åsa Persson - 28 februari 2015 17:58

Av Åsa Persson - 23 februari 2015 19:52

Blev väckt av telefonen i morse vid halv åtta, tandläkaren var sjuk, skönt blev en annan dag i maj istället besöket får bli istället. Tog ändå tillfället att åka in till stan att fixa några ärenden. Hämtade mitt nya pass, träffade mina föräldrar en stund i stan. Därefter lönesamtal på jobbet, åkte in till city och bytte ett par byxor, köpte en ny väska, lite material till kursen på onsdag och en snabblunch innan parkeringen gick ut på bilen. En bra dag alltså.

Av Åsa Persson - 15 februari 2015 12:29

Hade en mysig dag igår. Åkte in till Kristianstad och gick på stan liten runda ingen värme precis. Åt en god brunch på fredholms ( tur vi åt där kvällens mat var ingen hit). På kvällen var vi på bio i Sölvesborg och tittade på Fifty shades of grey. En bra film tyckte jag. Där efter skulle vi äta på en resturang men tyvärr så blev det inte som vi tänkt utan vi fick gå till ett annans ställe och där var ju inte maten någon hit heller. Vi åkte därefter hem och tittade på Melodifestivalen och åt en god kladdkaka som avslutning på dagen.

Dessa underbara vackra rosor fick jag av min älskade Peter. Älskar dig så mycket. Puss och kram.

Av Åsa Persson - 13 februari 2015 18:43

börjar redan idag att fira alla hjärtans dag. Ikväll blev det champagne räkor och lite goda ostar myset börjar redan ikväll.

Av Åsa Persson - 13 februari 2015 18:39

Vårt nya bord

Av Åsa Persson - 13 februari 2015 14:45

vad glad jag blev när jag fick detta kort i brevlådan idag. Älskar er Hilma och August så mycket. Jag är en lycklig faster till er. ????????

Av Åsa Persson - 10 februari 2015 19:29

När jag körde hem ikväll så möttes jag av denna underbara himmel. Var bara tvungen att stanna och fotografera det. Äntligen går vi våren till mötes. Längtar till att börja i trädgården. Har köpt blomsterjord så jag kan börja förgro mina fröer.

Av Åsa Persson - 4 februari 2015 21:40

Ikväll blev jag bjuden på middag efter jobbet hos Caroline och barnen. Blev en kycklingsås med pasta. Jättegott. Tack snälla. Lovisa hade fullt upp och berätta om sin semester i Härjedalen. Blev lek med tågbanan en stund innan det blev läggdags för Lovisa och jag åkte hem efter en härlig dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards