Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Åsa Persson - 11 februari 2014 18:42

Då var det Peters tur att bli sjuk. Fick åka hem från jobbet igår och ligger nu med feber och frossa. Hoppas verkligen att jag klarar mig för jag ska jobba nu denna helgen. Inget vidare att va sjuk men det är ju den tiden nu då många är sjuka.Hoppas du blir frisk snabbt. Kryakramar till dig nu när det är VÄNLIGA VECKAN.


      Kram till alla mina vänner oxå denna veckan och glöm inte   Alla hjärtans dag på fredag.

Av Åsa Persson - 11 februari 2014 18:30

Idag är det en vecka sedan sture gick bort. Min bästa vänninas pappa, min gamla granne där jag är uppvuxen. Gick väldigt snabbt.Känns lite märkligt. man var ju ofta hos dem och lekte eller så var de hos hos. Så vi kändes ju som en stor familj.Inte konstigt det känns tomt även jag inte träffade honom så ofta på sista tiden. Blev ju att man såg dem när man var hemma hos mamma o pappa när de bodde på gården men blev ju annorlunda när de sålde gården.

Skickade blommor till Ruth i veckan och har pratat med Krisitin några gånger.Ni vet att vi tänker på er med familjer.



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards