Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Åsa Persson - 30 augusti 2015 19:47

i fredags när jag var ledig så testade jag ett nytt recept på pastejer eller ja man kan väl säga små pajer. Vi hade dem på kräftskivan igår och de blev goda. Tänkte prova att göra de kantareller tror det blir gott.

Dessa är på soltorkade tomater och roccula sallad.

Av Åsa Persson - 30 augusti 2015 18:37

idag åkte vi till bäckaskog slott och besökte trädgårdsmässan. Mycket folk redan när vii kom dit när det öppnade kl 10. Hittade endel fina blommor idag solros röd rubrecca ,blå aster och lite annat. träffade mamma o pappa och min fabror Bengt redan på parkeringen så vi gick stund tillsammans.

Träffade Även Caroline och Lovisa , och så Carolines föräldrar där så vi fick mycket idéer tillsammans att göra i trädgården. Roligt att dela intressen med andra. Har lite tankar att prova med betong som jag har velat länge men inte blivit av än. Är oxå sugen på att göra något med armeringsjärn fanns mycket tips att se idag.

Får se vad som händer i höst/ vinter när jag inte kan va i trädgården o röja o plantera.

Av Åsa Persson - 30 augusti 2015 18:15

igår hade vi kräftskiva i Åhus i disponentvillan hos Louice och Johnny. Leif och Anna med barnen och Cecilia och Ella var och oxå med. En underbar kväll så vi kunde sitta ute utan att frysa jätteskön kväll en trevlig kväll som vanligt med gänget.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards