Alla inlägg den 5 juni 2017

Av Åsa Persson - 5 juni 2017 20:32

I lördags var den stora dagen inne för kärlekens dag. Caroline och Daniels bröllopsdag. 3 juni 17.
Hade semester i fredags då jag hjälpte till att ställa lokalen iordning tivoliresturangen i Sölvesborg. Villerkulla som Gustav kallade stället när vi städade och blev duktigt besviken att Pippi inte fanns där.
Allt blev så bra och så underbart kul vacker dag/ kväll.
Jag fick äran att fixa snittar till minglet efter den vackra vigseln.??så goda de blev. Gjorde tre olika en med lax med örtcreme , brieost med rabarberchatney samt en med kalkon med coleslow.

Glutenfria snittar.

Efter snittar och mingel var det dax för middagen med tal , telegram samt lite lekar shower med paret. Vi var några som höll tal och även jag och så glad att jag fixade det. Klart tårarna kom efter men det var med glädje.

Tack till världens fina bröllopsfest och vackraste bröllopspar så fina ni var , barnen de gick in i tingshuset kom tårarna , ja det var många glädjetårar , alla fina tal ja allt var fantastiskt.
All lycka och grattis till er Caroline och Daniel och tack för att vi fick dela er fina dag.<3.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards