Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Helgen!

Av Åsa Persson - 4 september 2011 20:46

Sitter nu och ska försöka lägga in lite bilder från trädgården som jag har tagit och det gick tydligen inte så bra som jag trodde , för jag börjar med att radera mitt inlägg från itorsdags, så typiskt mej.....får väl ta en repris då och försöka komma ihåg vad jag hade skrivit då.

Vi var och firade en kille som Peter är god man åt , hade bakat tårta till honom så vi blev bjudna på en persisk middag en kycklinggryta med ris och på riset var det en röra av brynta tranbär och saffran så gott det var , har nog inte ätit så gott på länge faktist.

i lördags var jag tränade på gymmet igen så denna veckan har jag varit flitig tycker jag själv. Dessutom blir man så glad när möts av 2 så glada tjejer på gymmet Hanna och Hulda. Klart alla tjejerna är lika trevliga så klart , man vill ju bara dit och träna igen och på det viset är man bara taggad och vill träna igen. Har bokat tre träningar nästa vecka och vecka 37 börjar zumban ska bli kul att testa det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Persson - 3 januari 2019 18:56

Förra helgen var jag och Peter i Malmö fredag-söndag. En mysig helg bara vi 2.vi började på emporia och shoppade lite på rean. Åt god middag innan vi åkte mot hotellet. Vi bodde på Malmö live där vi bott några gånger innan. På kvällen åt vi ute på li...

Av Åsa Persson - 30 december 2018 20:58

Då var snart 2018 oxå snart slut.Var har detta år tagit vägen? Går alldeles för fort. Lite återblickar från året. Året började med en vecka i Härjedalen vecka 5, en kanonvecka med härligt väder och fina vänner, melodifestivalen, ullared med Kristi...

Av Åsa Persson - 7 december 2018 19:47


Igår hade vi vårt julbord för alla boende med anhöriga, personal och gäster. Även detta år så var alla nöjda och glada. Så underbart härligt att se. Hade även äran fira en som fyllde år med blommor och sång. Så mycket beröm och uppskattning vi fick...

Av Åsa Persson - 3 december 2018 22:42

Igår hade vi vår julmarknad på tätörtsvägen, andra året. Kändes som vi hade mer erfarenhet nu. Tyvärr så var det ingen tur med vädret för det slutade redan 1.5 timme då det ösregnade. Inte lika mycket folk i år. Men det kändes som de boende och de an...

Av Åsa Persson - 2 december 2018 13:21

Igår firade Peters föräldrar, Daniel Caroline och barnen samt Frida och Felicia oss med en överraskning, julbord på Bäckaskogs slott. Så mysig miljö och så mycket fint med all pynt överallt. Viltinspirerat tema. Bara älskar denna ljuva juletid och de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards