Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Åsa Persson - 15 januari 2014 21:26

varför känns allt så tråkigt och trist denna månaden på året??? Mörkt ovh trist. Nu ska man planera när man ska ha sin sommar semester.... ok vet ju att jag ska ha sen semester i år eftersom det var tidig förra året Men allt känns så långt fram. Längtar efter sol och värme.Känner mig så uttråkad , trött varit förkyld från och till och inte kunnat tränat heller , längtar att få träna på gymmet.Känns som det är så mycket nu stress på jobbet och oro inför nytt schema, besparingar.MEN  glad att jag har jobb. Känns inte kul att skriva här heller längre känns som om ingen läser det ändå.Usch vad jag låter tråkig och gnälliig.


  Tupanens dag är det idag och köpte en bukett idag, tredje buketten redan älskar dessa blommor. Har varit ledig idag och har handlat och förberett några middagar inför vår skidsemester.Ska bli skönt att komma iväg ocha bara vara och koppla av i backen med förhoppningsvis mycket sol och härliga åk på skidor och med pulka.      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards