Alla inlägg under juni 2014

Av Åsa Persson - 29 juni 2014 21:03

Av Åsa Persson - 26 juni 2014 20:09

Igår kväll var jag här och åt en god middag med mina goda vänner.
Imorgon är det premiär öppning för pannkaksbuffe och kakbuffe. Besök denna härliga idyll i Åhus för ett besök av en fika. Lycka till imorgon Louice på premiären. Jag kommer garanterat att besöka er i sommar.

Av Åsa Persson - 26 juni 2014 19:36

I tisdags kväll var mina vänner på här på tjejmiddag. Inte så ofta vi träffas men håller ändå kontakten. Hade en trevlig kväll med mat, vin , kaffe och kladdkaka med grädde. Vi ska försöka träffas på sem en dag om det bara det blir en dag på stranden så träffas vi ju.

Av Åsa Persson - 21 juni 2014 13:41

Började dagen med att jobba. Packa jordgubbar, sill potatis gräslök ägg till alla våra kunder som skulle fira hemma med vår goda mat. En bra dag på jobbet.

Midsommar stången på vårt jobb.

Efter jobbet göra sig i ordning för att köra ner till Åhus och fira med våra kära vänner som redan varit igång några timmar med dans kring stången och ätit sill och nypotatis. En mycket trevlig kväll/ natt. Tack mina kära vänner. Kram

Av Åsa Persson - 12 juni 2014 21:35

Igår var jag ledig och hade en riktigt skön avkopplande dag. Började med att klippa mig , därefter Ekön timme hos Jill med massage. På eftermiddagen lite shopping mat , blommor. På kvällen träffades tjejgänget från CSk på en trevlig och god middag på martini.

Av Åsa Persson - 8 juni 2014 21:07

Idag har jag fixat till tomatplantorna i växthuset så de har fått bättre plats. Har även satt gurka, squash och aubergine. Igår hittade jag en stamros som jag köpte för presentkortet som jag fick av mina arbetskamrater när jag fyllde 40 i höstas.

Av Åsa Persson - 8 juni 2014 21:01

Igår kväll, pingstafton åkte vi ner till Åhus och åt en mycket god middag på Åmund . Verkligen värt att rekommendera.

Av Åsa Persson - 6 juni 2014 19:52

Idag e det nationaldagen. Både jag o Peter lediga nu i tre dagar. Så skönt. Vi började med ett pass på gymmet i morse. Så skönt ett tag sedan jag var där men nu får jag försöka skärpa mig. Blev en runda på Sweden rock i Norje oxå. Så mycket folk. En runda hem till mina föräldrar på fika och nu har vi ätit en god pasta sallad med grillat och ett glas rött. Hoppas ni mina vänner oxå har haft en bra nationaldag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards