Direktlänk till inlägg 1 december 2015

1:a december.

Av Åsa Persson - 1 december 2015 16:56

Tisdag ledig efter helgen och det är redan den 1:e december. Jag har jag passat Lovisa några timmar för Daniel skulle till ögonläk med Gustav och Lovisa har varit hemma från förskolan varit sjuk i helgen. Vi har pysslat , klistrat och ritat och lekt med Barbie de skulle gifta sig med varann. Det är så underbart härligt att umgås med denna lilla dam. Hon ville inte jag skulle köra hem utan vi skulle leka hela dagen och jag lovade att vi skulle baka pepparkakor och leka med Barbiedockor en annan dag.

I eftermiddags så var jag ute och kollade växthuset efter stormen gorm i helgen, ett par rutor och dörren hade blåst men dörren och två rutor fanns kvar förutom en som är borta hoppas jag hittar den också får kolla hos grannen om den ligger där. Får laga det till våren och hoppas det blir helt igen.

Nu ska jag äta en Janson för jag är sugen på det luktar så gott i huset och dessutom jag e hungrig. Imorgon är det dags att jobba igen.

Trevlig kväll alla vänner.

 
 
Ingen bild

Caroline

1 december 2015 19:44

Hon var så glad för allt ni hade lekt!! Tack för hjälpen

Åsa Persson

1 december 2015 22:00

Det är ett nöje att umgås med era barn. ??

 
Ingen bild

Svärmor

1 december 2015 19:54

Lovisa älskar dig, hon va stolt när hon talar om hur mycket ni hade gjort idag. Kram 😊

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Persson - 3 januari 2019 18:56

Förra helgen var jag och Peter i Malmö fredag-söndag. En mysig helg bara vi 2.vi började på emporia och shoppade lite på rean. Åt god middag innan vi åkte mot hotellet. Vi bodde på Malmö live där vi bott några gånger innan. På kvällen åt vi ute på li...

Av Åsa Persson - 30 december 2018 20:58

Då var snart 2018 oxå snart slut.Var har detta år tagit vägen? Går alldeles för fort. Lite återblickar från året. Året började med en vecka i Härjedalen vecka 5, en kanonvecka med härligt väder och fina vänner, melodifestivalen, ullared med Kristi...

Av Åsa Persson - 7 december 2018 19:47


Igår hade vi vårt julbord för alla boende med anhöriga, personal och gäster. Även detta år så var alla nöjda och glada. Så underbart härligt att se. Hade även äran fira en som fyllde år med blommor och sång. Så mycket beröm och uppskattning vi fick...

Av Åsa Persson - 3 december 2018 22:42

Igår hade vi vår julmarknad på tätörtsvägen, andra året. Kändes som vi hade mer erfarenhet nu. Tyvärr så var det ingen tur med vädret för det slutade redan 1.5 timme då det ösregnade. Inte lika mycket folk i år. Men det kändes som de boende och de an...

Av Åsa Persson - 2 december 2018 13:21

Igår firade Peters föräldrar, Daniel Caroline och barnen samt Frida och Felicia oss med en överraskning, julbord på Bäckaskogs slott. Så mysig miljö och så mycket fint med all pynt överallt. Viltinspirerat tema. Bara älskar denna ljuva juletid och de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards