Alla inlägg den 27 april 2015

Av Åsa Persson - 27 april 2015 17:56

Undra hur jag ska få plats med alla dessa lökar??? Nu ligger tulpanlökarna i kylskåpet för att jag ska lura dem så de tror att det är höst då ska blomma redan nu i vår sommar. Spännande att se. Köpte även amaryllisar begonia callor och dahlior och en sort till jag tappat namnet på. Hade kunnat köpa ännu mer men får nog göra ny rabatt då. Hihi.

Av Åsa Persson - 27 april 2015 09:04

Sitter här ensam vid frukostbordet , är så tyst runt mig bara radion i bakgrunden, tänk så van man blir med folk runt en sällskap vid frukosten. Tänker tillbaka på resan och saknar faktist mina reskamrater redan. Vi var hemma i Bromölla vid nio igår kväll så allt rullade på utmärkt. Men inte alls konstigt med en sådan superbra chaufför bakom ratten, Irene , kul att få lära känna dej. Fick ett smeknamn av dig , lilla My. Du var en jättebra och härlig tjej från Svedala hoppas vi ses igen. Mer om resan senare nu ska jag läsa tidningen och packa upp sedan får jag ta hand om mina plantor på köksbordet som vuxit riktigt bra då min älskade Peter vattnat och stått i tom köpte en ny kanna att vattna med när jag var i väg. Tack min vän älskar dig så mycket har faktist saknat dig men nästa gång får du följa med till Amsterdam och titta på denna underbara plats.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards