Alla inlägg den 16 december 2016

Av Åsa Persson - 16 december 2016 19:18

Fredag kväll och känns som dagen bara försvunnit. Vaknade tidigt imorse tom innan Peter skulle stiga upp, men lyckades somna om och vaknade igen 8.30 Upp läsa tidning o äta frukost. Sedan iväg till jobbet för att lämna nycklar och passerkort samt att ha sista avslutningssamtal med chefen. Känns märkligt att det redan är slut och på måndag börjar ett nytt kapitel i mitt liv ett nytt jobb som kokerska på ett demensboende i Åhus.
Igår var sista dagen gick bra hela dagen tills det var dags att gå hem. När jag sa hejdå och kramade om pensionärerna så kom några tårar. De känns ju ändå som en familj typ kan man säga har ju ändå träffat dem varje vecka i princip. Men nu kommer jag få lära känna nya fina människor kommer bli kanon. Längtar nu.

I eftermiddag så kom mina föräldrar en sväng och så har det städats och köpt årets julskinka. Om en vecka är det lilljulafton.?men först en ledig helg med min kära. Trevlig helg.

Presenter som jag fick av mina kollegor nu i veckan. Tack snälla ni kommer sakna er men kommer hälsa på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards