Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Åsa Persson - 22 januari 2017 22:29

Har nu jobbat första helgen på mitt nya jobb och det har gått kanon. Men jag e trött så galet trött. Har känsla att jag kommit in i en ond bana. Natten till i lördags somnade jag sent , sista gången jag titta på klockan var den 00.30 och klockan ringde vid 05.30 Kom hem på kvällen och åt en god middag med familjen och lyckades somna i soffan sittande framför teven när vi tittade på handboll. Vaknade till vid halv åtta. Felet jag gjorde då var en kopp kaffe.... slutade med samma sak gick till sängs halv tio och bara snurrade. Klockan var tolv då jag tittade på klockan då sista gången. Som sagt ännu en ny morgon då klockan ringer 05.30 samma sak ikväll somnade på soffan men inget kaffe ikväll. Har en känsla det blir likadant inatt. Som tur är ledig 2 dagar nu. Men vad händer mycket tankar i huvudet? Svårt att slappna av men jag måste lära mig detta. Har fått en känsla att inte kan sova inatt heller, våndas att gå och lägga mig. Men kan ju inte sova på soffan om kvällarna en timme typ. Nej nu får jag skärpa mig. Men ibland kommer man in i galna stadier och hoppas de försvinner lika snabbt som de kommer. Godnatt på er vänner. Nu ska jag sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards