Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Åsa Persson - 3 februari 2017 19:34

I onsdags ringde min käraste sambo från fjällen och berättade att han hade en god nyhet. Och vilken nyhet han kom med, blev så så glad. Hade lyckats skaffa biljetter till konserten med Celine Dion i Stockholm den 17/6. Alltså vilken lycka har alltid varit en dröm att få se henne. Tänk nu får jag det tack vare min älskade Peter du är så underbar. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Älskar dig så mycket. Ser verkligen framemot detta. Celine skulle varit i Sverige för några år sedan men hennes man blev sjuk och hon ställde in alla konserter då. Men kommer Celine äntligen och min dröm går i uppfyllelse.
Imorgon kommer de hem från skidsemestern igen och äntligen så blir det som vanligt igen. För jag har varit snurrig i huvudet hela veckan men inte på något dåligt sätt utan tvärtom så har vi fått mycket skratt på jobbet denna veckan. Tur e väl det. Peter ska får en riktig hård kram för denna fina överraskning för det e han värd. Nu måste jag komna på en riktigt fin alla hjärtans present till honom. ????. Älskar dig????.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards