Alla inlägg den 28 augusti 2017

Av Åsa Persson - 28 augusti 2017 21:40

I torsdags hade Peter och jag 15 år tillsammans. Älskade finaste Peter. <3. Började frukosten med champagne på hotellet som tidigare morgnar haha , inte illa. Hade en helmysig dag på stranden badade i havet och åt sedan lunch delar en pizza därefter lite bad i poolen.
Ville fixa champagne till oss men Peter tyckte vi skulle vänta till kvällen då vi skulle äta på resturang .....ok jag gav med mig.
Förstod att något var i görningen för jag hade märkt att Peter hade pratat med hovmästaren under veckan.

När vi kom upp på vårt rum och öppnade dörren så stod champagne , blommor samt en tårta där på bordet. Jag blev så glad och lycklig tårögd så jag visste inte vad jag skulle säga. Har aldrig fått en sådan uppvaktning av någon, älskar dig så väldigt mycket och du betyder så mycket för mig.

På kvällen hade hotellet bokat bord på resturang som tydligen skulle va Kretas finaste. Och den var superfin den låg ända nere vid havet där de ställt ut massa bord o stolar och lagade mat i ett skjul intill såg ut som en stor grusplan där man aldrig hade trott var ett sådant fint ställe.

Vi åt grillade räkor samt räkor i tomatsås till förrätt och varmrätt saltinbakad fisk jättegott. En supermysig kväll. Avslutade inne i stan på en pub med en av de värsta drink som jag har druckit haha , men vad gör det när jag fick dela den min finaste käraste man. Älskar dig så mycket.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards