Direktlänk till inlägg 15 april 2018

Miss Lii

Av Åsa Persson - Söndag 15 april 19:59

Förra helgen var vi på konsert i Lund. Fick ju biljetter av Peter i alla hjärtans dag present. Vi tog tåget ner till Malmö och shoppade lite på emporia först. Sedan åkte vi in till centra Malmö och tog oss en drink i solen på torget i solen. Så härligt väder. Vilade en stund på hotellet innan vi fixade till oss och tog tåget till Lund.
Vi hittade en mysig italiensk restaurang på en innergård där vi fick ett bord. Jättegod mat och stora förrätter som en varmrätt.

Tog sedan en promenad ner till mejeriet. Kvällen var ljuvlig en kväll genom parken med fågelkvitter i bakgrunden. En magisk kväll kände man redan då.

Dotter var förband och riktigt duktig tjej. Hon var med i melodifestivalen i år men gick tyvärr inte till final.
Klockan 21.30 skulle miss lii börja sjunga men var 10 min sen. Men det var helt ok. Så magisk kväll det blev så duktig. Sjöng i 1.5 timme och höll på hela tiden att hoppa runt och visade 100 procent energi på scen.
Vilken energi denna tjej har så jäkla fantastisk. Hoppas få uppleva henne igen. Tack finaste älskade Peter för att dela denna kväll med dig. Älskar dig så mycket. Fick ögonkontakt med henne flera gånger så coolt. Vi hade superbra platser uppe på balkong.