Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Åsa Persson - 20 oktober 2016 20:29

Förstår mig inte på vissa människor faktist!!! Varför gör man så??? Det är andra gången detta händer mig nu.själv skulle jag aldrig göra det för jag är uppfostrad att man inte gör så heller. Första gången någon lade en hand på min mage tyckte personen jag var tjock???? Jag blev jätte arg och förolämpad. Jag tjock ??? Jo men visst väger ju vad jag ska och tom dietisten tycker jag ska bromsa nu. Idag hände det igen ..... En gammal vännina / granne som jag inte sett på många år tog mig på magen.... Vad har du där???? Ja min mage typ. Ibland kan man känna sig uppsvälld men dock inte tjock. Vad fan tänker folk med? Jag har inga barn kommer inte få några heller men det kan va jäkligt känsligt. Hade jätte gärna haft men nu är det som läget är. Jag har 4 underbara älskade ungar plus en ungdom runt mig som jag älskar jättemycket. Varför håller vuxna på så här??jag är diabetiker och född med låg ämnesomsättning detta gör mig så här. Skulle aldrig få för mig att göra så. Snälla tänk lite längre kan va mycket som ligger bakom hur man ser ut och jag är nöjd med mig varje fall så då kan ni oxå vara det tack.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards