Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Åsa Persson - 29 oktober 2016 21:26

I torsdags på min lediga dag denna veckan efter jag ätit frukost ringde jag hem till mina föräldrar och de bjöd hem till middag. Visst jag kommer hem en sväng städningen kan jag ta en annan dag. Måste ta vara på tiden , det viktigaste som finns mina föräldrar. <3 <3. Blev några timmar hemma med middag dessert och fika hela paketet som alltid när man kommer hem.
På vägen hem körde jag inom plantskolan i oppmanna brukar stanna till där ibland. Blev blomsterjord och krukor till amarylislökarna som jag köpte förra veckan som det är dags att plantera nu. Och en novemberkaktus för de är så vackra.

Stannande även på utsiktsplatsen i Söndraby och tittade ut över sjön. Så underbart vackert. Denna tiden nu med alla färgskiftningar bara älskar denna tiden. Så vackert. Måste ut och fotografera en dag då jag e ledig och hoppas solen skiner också då för då e det ännu vackrare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Skapa flashcards